2008年7月23日 星期三

離職處理

昨天有個同事call上來, 話有張申請表o既檔案唔見左, 問我地個檔案搬左去邊. 我就問下佢條路徑係點, 打算幫佢睇睇. 點知佢話一向都係由內聯網討論區條連結click去果張申請表度, 咁我唯有望望討論區條連結指o左去邊啦. 一望之下, 原來個檔案係收o係一個同事分享出來o既目錄內, 再望望果個目錄, 咦? 裡面冇野o既? 唔係刪除晒咁玩野呀?

再睇清楚, 果個分享目錄出來o既同事原來剛剛離職, 再望望個目錄o既最後修改時間, 係佢走果晚o既放工時間喎. 心諗, 唔係咁大鑊呀, 臨走搞埋呢d 野, 仲細咩? 不過凡事向好果方便諗, 可能係佢上級o既指令呢, 只係冇做好善後工作. 一問之下, 竟然冇人知乜野事, 走果位同事係有交低日常o既工作, 以及不同o既檔案存放o既位置, 但係就冇講過會刪除晒佢原本分享出來o既野. 即係話, 果d 檔案全部都仲o係度, 只係冇放出來, 亦都冇安排點處理.

我問上級想點, 佢問返我係咪copy返個檔案出來就算. 我同佢講, 咁係可以解決今次o既問題, 但莫非每次有同事打電話上來話唔見檔案, 就逐次copy 出來嗎? 而且, 之前檔案位於離職同事的目錄之下, 難道以後也用這樣的路徑? 那不會很奇怪嗎? 不用這樣記念他吧.

我不是不想就這樣了結這次 support call, 但技工也有技工的堅持啊. 如果只把檔案還原出來, 必定是後患無窮的. 其實先定一個可理解的目錄名稱, 把所有要分享的檔案放進去, 更新所有的連結, 及通知有關的同事便可以了. 有同事離職, 這是基本的處理吧, 這根本和技術支援一點關係也沒有.

沒有留言: