2008年8月21日 星期四

活動太多, 圈子太窄

最近和友人說起覺得自己生活圈子很窄, 朋友反應很大不表贊同. 說我生活多姿多彩, 活動一個接一個, 放工後放假時的日程表排得密密麻麻, 有時甚至要一天跑兩場聚會, 怎麼可能圈子窄呀. 說的也是, 我參加的活動也真不算少, 由慣常的運動練習, 興趣班, 朋友聚會, 運動比賽, 遊車河, 到各式各樣的戶外活動都有, 有時我還會為著如何安排時間而煩惱呢. 那為甚麼我會覺得自己圈子很窄? 細心一想, 才發現原來和我一起玩的都是那幾批人. 活動是很多, 圈子卻沒幾個.

回想這幾年, 真的沒有加入新圈子, 不是沒有認識新朋友, 只是來來去去就是和那幾班朋友玩. 就算去嘗試甚麼新玩意, 總會和一班朋友一起去, 所以都沒能建立另一個圈子. 再加上本身的活動太多, 也沒多少時間空出來, 結果就是常常都對著同樣的人. 不是說這樣不好, 正是大家合得來才會一起玩, 不過嘛, 就是少了點新鮮感.

有時很想加入多幾個不同的圈子, 與不同的人相處, 試試不同的感受. 想認識更多的人, 見識更多的事, 發展更多樣的興趣. 但其實也有可能, 我只是太悶吧.

2 則留言:

匿名 提到...

我唸你係末找到你最想要的一樣嘢:人、物、活動...?
所以你就算安排得密密麻麻..忙都死,都係欠咗一些而令你悶..個心出唔到個門口咪窄o攞

維修技工 提到...

To Joyce:
唔知呢? 唔知點先叫最想要呢? 但係我都好鐘意而家玩緊o既活動, 你呀, 同埋果度d 人都好好. 我都玩得好開心架喎.
至於個心有冇放開, 我諗, 人越大, 確實係越多野放唔開o既. 不過我都會盡量試下, 謝謝你.