2008年10月29日 星期三

誤會

是的, 有時我會感到孤單, 會感到寂寞. 但請不要隨便的給我介紹, 不是誰都可以的啊!

是的, 我喜歡聯群結隊, 喜歡有男有女, 喜歡交朋結友. 但別要以為有女仔我就會到, 其實, 我一點都不著急.

是的, 我有期望, 我也希望. 但我並不會奢望.

是的, 我是真心渴望, 但我從沒想過要強求. 如果不是時候, 那也不算是溜走.

是的, 或許大家是有點誤會, 但我還是很喜歡和你們做朋友.

6 則留言:

Haze 提到...

oops...totally agree w/ u...same here~~

維修技工 提到...

其實我也知道朋友們是擔心我. 只是, 有時這樣的擔心還真是一種壓力.
有很多事, 還是得順其自然.

Haze 提到...

Yea......
太刻意
太著迹
都容易犯錯......

匿名 提到...

Me too.....:)
我都好怕人o地話我係好女仔而玩埋d介绍law..算啦係你就係你o架啦!!!
PS...你真係好忙! 好耐都無撞過你啦...
我星期三會去go nature..

維修技工 提到...

To Joyce,
咁,識多幾個朋友都冇壞O既,別太刻意就好。至於係定唔係,誰知道?
是有點忙,但相信下星期會好一點,我都好掛住你地呀。星期三,不太晚放工的話一定來。

維修技工 提到...

To haze,
對呀,凡事太過,都不好過。
只是,太隨意,卻又容易錯過。
但願一切來得輕鬆自然,那就最好不過。