2008年12月11日 星期四

不用介紹

最近妹妹報料, 說到媽媽有些小動作很令人困擾. 話說我們一月會外遊數天, 但還沒有向媽媽提起, 因為以往都是起行前才略作知會, 以免她老人家擔心. 可是媽媽竟於日前說起此事, 大家滿心奇怪, 究竟她是從何得知. 經過一翻思索, 想來也只有妹夫曾對其母提及, 相信是兩人互通消息. 本來親家聯絡感情無甚不妥, 只是談話內容卻頗為嚇人. 首當其衝自是妹妹的生育問題, 事緣妹妹還未有生小孩的打算, 這樣的想法當然沒有告知奶奶, 但媽媽竟然露了口風, 聞說親家奶奶即時面色一沉, 恐怕妹妹是有得受的了.

之後, 話題轉到妹夫的姐姐身上. 由於他姐姐年紀不輕仍是單身, 也似乎未見有男友相伴. 親家奶奶非常擔心, 於是向媽媽探問我的情況, 表示不若介紹相方認識, 希望有所發展. 可怕的是媽媽竟然說好, 還要求妹妹著意安排. 先不論我倆各自的感情狀況如何, 其實我們早已認識, 真要有甚麼發展, 又何須兩老刻意經營. 我知道你們也是出於關心, 只是也不用胡亂配對, 要是弄得尷尷尬尬, 以後真不知如何面對.

幸好我一向忙碌, 加上行蹤飄忽, 只要先行避上一避, 有甚麼飯局茶聚通通推掉, 相信媽媽也無奈我何. 別要說我不孝, 只是感情一事, 又豈能強求, 還是一切隨緣吧.

只是真想不到, 我也會有這樣的一天.

3 則留言:

ah-yun 提到...

哇哈哈哈!!! 好慘呀你!!!

匿名 提到...

哈哈哈!係呀係呀,啲阿媽係好鍾意搞呢啲小動作架。

我就覺得咁,其實識多個朋友係冇所謂o既,只係如果擺到明係相睇咁o既格局就好尷尬囉,萬一唔啱的話,仲做唔做到朋友呢?第時可能仲會有機會碰到架嘛,真係超尷尬架!

維修技工 提到...

To 雲,
係呀, 都幾慘架, 而家都要小心d. 如果媽媽突然話去唔知邊食晚飯, 又或者好突然咁約我飲茶, 我暫時就點都唔會去架喇! 希望佢快d 忘記呢件事啦...

To Hope,
係囉, 好似個個阿媽都係咁, 我媽媽係咁, 妹夫個媽媽又係咁. 其實佢地o既擔心我都明, 只係, 有d 野唔係話擔心就可以亂咁黎架嘛.

就咁, 識多個朋友真係冇問題, 但係背後有d 咁o既動機就唔多好囉. Hm... 係我接受唔倒囉. 我總覺得, 不要太刻意會比較好.
至於今次, 我地本來就識架嘛, 都唔知佢兩老諗左去邊... 唉!