2008年11月18日 星期二

週末遊山

上星期六天朗氣清風和日麗, 實在是郊遊的好日子. 幸好我早已約了幾位友人到東龍島攀石, 總算沒有浪費掉這麼好的天氣. 今年因著忙於參加跑步比賽的關係, 已經很少到戶外攀石. 海風的吹拂, 岩石的手感, 石塊的氣味, 都叫人懷念不已. 攀石, 始終是在天然岩場比較好玩.

今次活動有兩位新朋友, 也不是新相識, 但卻是第一次和他們到戶外攀岩. 以往踫面, 不是在室內抱石場, 就是在人工的運動攀登牆, 真高興這次可以大家一起出去玩, 只希望沒有給我們嚇怕就好.

其實今天也不是玩得很激烈, 但我卻不幸在墜下時被繩索燒傷腿彎, 還好並不是十分嚴重. 另外, 朋友P 也發生了離奇意外, 在攀爬時竟被快扣與繩索夾著二頭肌附近, 造成瘀傷, 幸好也沒有大礙. 總算是高高興興爬石去, 齊齊整整回家來. 未知新朋友是否滿意當日安排, 由於他們以前玩過的石線剛好有人在爬, 我們便開了另一條程度相約的石線, 但可能大家缺乏經驗, 所以有點無從入手. 不過, 對不同石線多作嘗試不是也挺好玩嗎?

這天實在玩得很高興, 希望下次有機會再和你們一起玩. 由於晚上有約, 未能與大家一起嘆下午茶, 實在可惜. 下次, 下次我一定到!

6 則留言:

ah-yun 提到...

想不到香港會有人玩攀石﹐還是戶外的! (這是什麼話呢﹖!!)

我都玩過一次室內的﹐玩完後﹐成身痛了幾日。灰。

(不過都真係幾好玩﹐可惜我體能唔夠好!)

維修技工 提到...

有呀有呀, 香港也有不少人愛玩攀石呢. 只是可以玩的地方不太多, 來來去去就那幾處.

第一次玩一定會很倦的, 因為肌肉不習慣啊. 不用太灰喇!! (應該同體能冇乜關係, hehe!) 記得第一次玩時, 翌日上課連筆也拿不穩呢!

其實我很想到 Yosemite 爬啊, 希望有機會啦!

ah-yun 提到...

間唔中就聽到話有人係o個度攀石﹐死左。(!)(真架!)

不過Yosemite好靚架!^^

維修技工 提到...

是呀, 我也時有所聞呢. 不過, 死人...那裡沒有? hehe!
我都知, 果度真係好靚呀!! 所以真係好想去...

匿名 提到...

有?嚇怕? sheep J & Sheep P 玩得好開心!
PS. Thanks for last Sat and today!

維修技工 提到...

To J,
不用客氣, 最緊要玩得開心. :)