2008年11月26日 星期三

垃圾儲存器

公司用緊o既主儲存器好快就會滿, 同生產部阿頭講左好幾次, 但係佢都冇乜反應, 都唔知點算好. 講真, 我真係做唔倒d 乜野, 唔夠位呢, 就得兩個方法, 一係就加碟,一係呢就係清左d 冇用或者冇乜用o既檔案. 就咁, 而家咁o既時勢, 加碟呢就應該都係唔駛諗架喇; 至於刪除檔案, 就當然係比較實際, 而且刪除d 冇乜用o既野都好合理丫, 我地真係無理由比錢儲垃圾架嘛. 即係, 好似屋企好多雜物, 正路都係大掃除, 將d 冇用o既野掉左佢, 斷唔會話走去買間大屋黎裝野架. 最大問題係, d 檔案係生產部整出黎o既, 叫佢地刪除唔係闊佬懶理, 就係話連佢地都唔知邊d 野有用. 我又唔敢幫佢地清左d 無更新, 好舊, 好少用o既檔案喎, 如果佢地突然話要睇咪好大穫? 不過, 咁都唔係辦法架, 到時個儲存器爆左, 大家就真係只可以坐晒o係度.

有時真係好唔明佢地點搞o既, 自己整o既野都可以唔知邊d 要邊d 唔要, 一個完成品幾十個版本, 仲話全部都要保留喎, 多多位都頂唔住啦. 其實呢個道理好易明, 好似屋企部機咁, 裝左太多野唔夠位, 你都會刪除d 冇咁緊要o既野啦, 係唔知點解返到公司, 個諗法會完全唔同晒囉.

冇架, 講就講左架喇, 再係咁落去, 都捱唔倒幾耐, 到時咪又係要搵野刪除. 唉! 我o既工作係唔希望出左事先黎救, 只係條命o係人地手上, 佢地係要衰左先搞, 我除左不時警告一下, 都只係可以望住佢死架姐.

只希望唔好死得太慘啦!

沒有留言: