2009年3月11日 星期三

逼人升級

最近睇香港個 yahoo! blog 時發現有d flash 睇唔倒, 佢寫住佢地已經提升至支援更新 Flash 版本, 請立即下載新版本咁話. 按入"查詢詳情"睇睇, 原來佢硬性規定用戶一定要用 flash 10 先得, 如果唔係就睇唔倒所有 flash o既內容. 我而家先知, "提升至支援更新版本"係等如唔支援舊版本咁解囉.

首先, 我一向都對 flash 冇乜好感, 都唔知d 乜野設計黎o既, 又重又慢, 一轉版本就睇唔倒, 硬係要你更新個 player / plugin. 今次 yahoo! blog 無啦啦逼人升級就更加討厭, 我最怕就係d 野本來行得好地地, 唔知為乜咁又走去升級, 仲要係夾硬要你升, 唔升呢, 就完全睇唔倒. 即係咁, 你想升級冇問題, 但係咪應該留返個選擇比人唔去升呢? 技術上應該唔會話好難架喎. 最慘係, 佢完全無考慮過有d 人係唔可以亂咁升級軟件o既, 仲有好似我呢d 小眾, flash 10 係唔支援我用緊果個 glibc, 但係要升級埋個 glibc 就真係好困難. 咁樣, 其實同逼我唔睇無乜分別囉.

有時真係好唔明d 大公司諗咁乜, 都唔係方便大家o既, 真係好鬼煩.

2 則留言:

匿名 提到...

在一個, 又冇新意又唔揾嘢做唔得的情况下, 唯有將簡單複雜化

維修技工 提到...

即係咁, 我又唔係話反對佢地升級, 但係點解唔留條後路比其他人呢? 唔係個個人可以話升就升架嘛. 呢d 咁o既風度, 大公司應該要有囉.

掉返轉講, 我如果想將公司o既系統升級, 都要先徵求有關部門o既同事同意先得啦. 仲要比佢地試過晒冇問題先可以做. 雖然佢地冇收錢, 但係邊有話轉就轉咁惡架, 流失用戶都真係唔怪得邊個囉.