2009年3月4日 星期三

黃昏系統

之前提過公司個IM 古古怪怪, 不定時就會有一大堆同事斷線, 真係好煩. 經過上次o既臨床實驗, 其實都搵唔倒個問題o係邊, 不過就應該唔關個廣播功能事, 咁果位最似兇手o既同事都幾無辜, 真係要講聲對唔住喇! 講真, 由於廣播功能一早已經設限, 基本上係唔能夠一次過令好多人死程式o既, 所以真係要從新想一想調查o既方向.

只可惜臨床實驗後我開始放假, 暫時唔可以再跟進落去, 唯有叫同事們頂住先啦, 始終IM 又唔係必要o既系統, 冇左都唔死得人o既, 而且都唔可以話係冇左丫. 點知放假途中看電郵, 同事話好難頂喎, 仲話唔知係咪關程式版本o既事. 唉! 點解又係咁架? 次次有問題唔係賴版本唔夠新, 就係話部機慢. 根本都唔係去解決個問題o既.

其實我臨走前都有些少概念, 估計問題應該同果d 離線訊息有關. 我亦向有關部門同事提過, 叫佢可能o既話, 就試下清晒佢地. 我估佢應該冇咁做啦, 於是我叫同事唔好混淆視聽, 直接走去封鎖晒d 離線訊息, 睇下有冇改善.

放完假返來, 一問之下, 真係冇事喇喎. 照咁睇, 應該係某同事o既離線訊息含有古怪字元, 其他同事一收到就會死程式. 講真, 發現呢d 問題呢, 應該試下搵出係乜野字元導致問題, 然後修改程式以避免同類事件再發生. 之但係, 呢個IM 系統其實已經好舊, 我地都打算o係現有企劃完結後將佢升級, 實在唔想花太多時間精神o係呢d 黃昏系統身上. 既然而家仲用倒, 都係頂住先啦. 辛苦晒大家!

沒有留言: