2009年4月27日 星期一

晚飯

餐廳內, 兒子正在撥弄身前之飲料, 未幾, 即用從不知那裡弄來的飲管吸啜.

兒子突然大叫 : 好熱呀, 熱死我喇!
爸爸 : o下, 乜係熱飲黎架?
爸爸大叫 : 侍應, 侍應...
(一個侍應聽到叫喚走近.)
爸爸 : 乜你地杯野熱架?
侍應望望那杯飲料, 開口說道 : 係呀, 呢款飲品係熱飲, 冇凍架.
爸爸呆了一呆 : 咁呀. 我個仔熝親, 比杯冰水我啦.
(從餐廳外講完電話的媽媽正好回來.)
爸爸立即轉移目標, 向媽媽吼道 : 你叫果杯野熱架, 熝親阿仔個咀喇.
媽媽 : 咩呀? 我點知喎.
姐姐卻不知從那裡找來餐牌, 指著飲料一欄不斷朗讀 : xx 熱飲.
媽媽 : 我邊識睇咁多野呀? 我而家乜都睇唔倒架喇.
姐姐繼續朗讀 : yy 熱飲.
媽媽架起金絲眼鏡, 搶過餐牌觀看 : 呀! 我邊睇倒咁多野喎?
兒子 : 好痛呀, 好熱呀.
姐姐奪回餐牌繼續朗讀 : zz 熱飲.
爸爸大喊 : 唔好再嘈喇, 食野啦.
媽媽電話又響, 急急腳跑出餐廳.
姐姐 : aa 凍飲...
兒子 : 我想叫第杯野呀...
爸爸 : 食野啦!
... ...

沒有留言: