2009年1月5日 星期一

不可思議

究竟真相係點架呢? 今次我真係查唔出, 恐怕都要變成玄案架喇, 唉! 其實件事都幾奇怪, 朝早有同事打電話黎話唔見晒d 檔案, 我去佢講o既路徑睇睇, 發覺真係乜野都冇喎. 最邪就係呢個路徑所屬o既專案比較特別, 所以冇設定備份, 因此我冇辦法對下冇左d 乜. 而更奇o既係, 我發現而家果條路徑o既檔案, 無論日期時間數量都好似當日剛剛開專案時咁樣. 照咁睇, 今次唔係比人刪除左野, 而係有人做左一d 奇怪行為.

我再查下之前存儲器o既使用量, 就更肯定有人做左手腳喇, 因為之前兩個月o既記錄, 可以證明呢個專案係不斷有增加使用量o既. 然後再細心看看每個目錄, 我發現o係出事o既時間多左兩個古怪目錄, 另外, 就係呢個專案o既結構檔曾經被修改, 並且已經被刪除. 再翻查結構檔備份, 發覺其內容被修改得極不合理, 而且, 若果o係檔案侍服器運行該錯誤修改o既結構檔, 確係有可能將資料刪掉. 但係, 最離奇o既係, 如果資料真係因為咁樣而被刪除, 殘留o既樣子又應該唔會係而家咁架喎.

可是, 我雖然有一d 遠端用戶登錄, 以及部份執行程式o既記錄檔, 但係咁樣並唔足以確定出事原因. 遍問同事, 仍然毫無頭緒, 始終電腦記錄只可以作為參考, 加上當中亦無任何直接刪除檔案o既語句. 大家話冇做過, 都唯有係當撞鬼o既o者.

不過, 今次真係好對唔住同事囉, 希望影響唔算好大啦. 唉!

沒有留言: