2009年9月2日 星期三

避雨

又是跑步的日子, 走到緩跑徑, 先熱身, 還沒開始, 忽爾一陣涼風甚是舒服, 卻又與這悶熱的天氣不太相襯. 未及細想, 但覺幾點微雨打在身上, 疏疏落落的, 也不在意, 繼續做些伸展運動. 雨, 越下越密, 而且落地有聲, 更隱隱聽見幾聲響雷, 緊接著連空氣的味道也似乎不同了. 眼看情況不對, 還是先避其鋒較為穩妥, 才剛走進附近的行人隧道, 一下子霹霹啪啪, 但見波子大的雨點傾盆而下, 遠處景物模糊一片, 恍如著罩輕紗.

隧道裡擠滿避雨的人, 有些比較好運, 像我那樣剛好躲了進來, 有些卻是已經濕透. 其實既已濕透, 為何不冒雨而行? 我不知道, 但大家似乎都寧願去等. 雖在呆等, 人卻不願閒著, 電話聲固是此起彼落, 也有些在高談闊論, 預測這場大雨何時會停, 嘴巴倒是忙過不休.

該走還是該留? 要放棄練習嗎? 別要給自己藉口, 誰也知道天有不測之風雲, 夏天的過雲雨最是普通不過, 要不怎會這麼多人在等? 突然想到, 在這一刻隧道裡的人有著同一的期盼, 不論大家有甚麼理由, 希望停雨的心倒是沒兩樣. 只是, 雨過天清之後, 卻又是各有各的忙碌了.

4 則留言:

Samsara 提到...

比我,要跑時理得佢落雨...不過,去到波子咁大粒既.....都應該係過雲雨。

有時,等未等囉。

維修技工 提到...

如果已經跑緊, 幾大雨我都會照跑, 但係未開始呢, 感覺很差. 而且身體需要較長的時間才能夠熱起來, 雨點打在身上冷冰冰的, 好似好易病.
仲有我個人好怕煩, 對鞋濕左會好麻煩, 所以唔多鍾意落住雨起跑.

今次, 唔知點解一開始已經覺得係過雲雨, 所以咪等一陣先囉.

係呢, 你上左攀石堂未呀? 好唔好玩?

Samsara 提到...

我要下個禮拜至上堂呀,我抽到最後果班...我會記得挷好鞋帶。

維修技工 提到...

:) 玩得開心d 啦!