2007年4月12日 星期四

對 Linux 的幻想

之前同朋友講開, 發覺很多人對 Linux 有一些不太真實的幻想.

1) Linux 令舍爽 D (即係快d)
其實, 真係好睇你行乜野程式, 同埋你點 tune 套系統, 針冇兩頭利, 想一樣野快d, 往往會有另一樣野慢返.

2) As a desktop environment, I think no one try to use Linux (except Linux 死硬派), 唔係呀, 玩linux desktop ?? 玩佢地最弱的一環 ...Linux 玩 desktop, Windows 玩 server, 最後都係比電腦玩。
就我使用上的經驗, 我唔覺得 linux desktop 會特別弱, 不過要搵 support 就真係幾難, 唔好以為乜都可以 google 搞掂. 個人感覺, o係聲音方便真係比較難搞, 試過整來整去都係會out sync. 其實linux o既應用程式都已經好齊, 一般應用一定冇問題. 不過, 要改變慣性始終唔容易.

3) Liunx == 唔駛錢
hm, 大部份o既版本都係唔駛錢, 但係如果講到應用程式, 其實好多都要錢, 有d 仲係好鬼貴.

4) Linux 好安全, Linux 冇virus / 冇人hack(crack)
呢個真係好多人o既誤解, liunx 不等於安全, 做少D 安全措施放上 internet, 半日唔駛就比人 hack 入離喇. 至於 virus, 係會少d, 但係唔等於無, 搞破壞o既, 做木馬o既, 樣樣有, 只係少d 人用, 咪少d 人寫毒, 少d 人中毒囉.

如果用linux 玩下, 咁又冇乜所謂, 當這是你工作的大部份時, 那種無奈, 有時真是沒活說.
我也會寫driver, 改kernel, 改 application, 但係, 人力有時而窮, 不會甚麼都寫得來的.... lack of support 始終是 lack of support, 希望遲些會好點啦. (ok, 我知道我渣, 嗚嗚)
當然, 如果公司有好大team developemnt, 咁應該會好D...不過, 如果Vendor唔support, 樣樣都 re-engineering 咩...
我也不是windows支持者, 要鬧的話鬧 windows 一定更凶...hahaha
講真, opensource 係有其好處, 想改 system 野真係可以改, 想加 function 又真係可以加.
我只是想說, 太多人對Linux 有太大幻想, 但實際用起來, 也還是會有很多無奈.

沒有留言: