2007年4月28日 星期六

關於轉工

朋友b 最近想轉工, 原因是如果這一兩年唔走, 恐怕沒機會走, 因為年紀已經唔細. 另外, 現在的工作, 要升職便要排隊. 希望找大公司, 有老婆有屋企真係唔可以轉去一些有返工冇放工做死人的細公司. 同埋佢覺得自己性格唔係咁適合做maintenace, 好怕悶.

年紀唔輕, 想做大公司我明, 始終比較穩定, 不犯大錯的話都應該可以做到退休. 但係說到悶, 我相信無論找到一份多有趣的工作, 也難保會有悶的一天, 尤其寫程式呢類工, 大抵上都是千篇一律的. 有既定模式, 有固定框架, 有一定程序. 其實, 如果可以偶然在工作上尋到一點樂子, 那已經很不錯了. 至於轉工, 最主要是看有甚麼目的, 是想轉做管理工作? 還是只要轉換環境? 我不認為現在的我們轉工還會是要追求甚麼新技術(世上根本沒有這樣的東西). 科技當然日新月異, 但那和轉工一點關係都沒有. 我不知道接下來的工作會不會是另一個層次, 我只覺得我們的知識好像變得越來越普通, 學得越多卻懂得越少. 有時我真的很懷疑, 我們又憑甚麼來要求一份更好的工作呢? 不過不要緊, 我一直都這樣說, 只要它請我, 我便做得來. 至於選不選我, 是它的責任. 老實說, 如果真係覺得很悶, 不用想太多, 轉吧. 免得鬥志消磨. 不過, 轉時轉, 最低限度也要能維持你的生活(命)啊!

沒有留言: