2007年5月8日 星期二

玩物喪志

朋友s 問: 假如有一日,您個仔/女打機打到好似我地以前咁樣(或者係依家咁樣),一番到屋即刻對著部腦打機,冇三四點都唔訓...如果係咁您會點?

講真, 我覺得無乜野, 尤其係佢自己都識話"好似我地以前/依家咁樣". 咁, 除非我地覺得自己而家好唔掂, 如果唔係, 照計唔會覺得有問題架喎. 即係咁, 我認為打機都只不過係一種嗜好, 其實諗真下, 換左唔係打機, 一番到屋剩係對住部電視, 或者剩係對住本小說, 又或者剩係寫blog, 又再或都剩係訓覺, 咁又有冇問題呢? 就咁, 你話晚晚玩到三四點就真係唔係咁好, 驚影響健康呀, 如果o係唔影響健康o既情況下, 開開心心咁玩下又有乜所謂呢?
至於算唔算沉迷, 我真係唔敢講, 我冇工返果兩年日打夜打, 但係再次返工之後, 仲邊有時間喎(唔知算唔算沉迷工作呢). 其實, 在人生的不同時間裡, 我們總會很投入的做某些事, 呢d 事可以對其他人來說毫無意義, 可是, 只要我們做得開心, 又唔影響到人, 當然亦唔好傷害到自己啦, 咁又何妨讓大家開開心心認真投入咁去做呢?
再講到做o既野有冇意義, 有時都好難講. 一般來說, 努力讀書, 努力工作都算係有意義, 而打機呀, 打波呀, 捉棋呀等等都會被定義為玩物喪志, 浪費時間. 不過咁, 其他人我唔敢講, 我大部份o既電腦基本知識都係因打電腦game而來. 我最記得我係因為要打doom先知道乜野叫network, 因為要打某d 好食ram o既game先知道 base, extend memory, multi-config(DOS)... 最後, 仲走左去讀CS, 有時d 野, 真係冇人估倒架.

沒有留言: